Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under september 2010

Av Jennie - 22 september 2010 21:36

Idag fyller vår lilla boll 1 år!

Kan inte fatta att det gått så snabbt!

I lördags hade vi släktkalas här hemma, 12 vuxna och 9 barn. Så fina saker hon fick, tack så hemskt mycket!

Idag har Nicole haft barnkalas, 5 av hennes kompisar kom hit och åt tårta och lekte. Presenter fick hon också, supertack!

Till helgen tänkte jag fylla på med lite bilder här i bloggen, bla från Nicoles båda kalas.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar jobba imorgon, det är lång dag som avslutas med möte på kvällen!



Bjuder på två bilder från dagen!

 

 

Av Jennie - 16 september 2010 21:00

Jag vet att det är oerhört dåligt med inlägg nuförtiden, men jag orkar helt enkelt inte.

Ska bättra mig, jag lovar!


På lördag är de släktkalas för vår lillfis som fyller ett år på onsdag!

Jag fixar inför kalaset hela tiden känns det som, bakar och handlar.

Eftersom Nicoles kusin Knut är mjölkallergiker så görs allt såklart mjölkfritt, vilket gör att jag måste verkligen läsa innehållsförteckningen på allt jag använder!


Imorgon jobbar jag kort(gör det var 4:e fredag), vilket innebär att jag jobbar 7,30-14.30. Så skönt att sluta tidigt för en gångs skull!

Perfekt eftersom att jag ska göra klart det sista inför kalaset imorgon, så slipper jag ha något att göra på lördag!



Nu ska jag plocka undan efter mig i köket (tårtbottensbak) och sen lägga mig i sängen, ta på glo-donen och läsa lite innan jag somnar!


      

     

 

Av Jennie - 9 september 2010 07:05

 

 

Nicole behover dessutom ny pyamas!

Av Jennie - 1 september 2010 21:15

Jag har knappt tid att skriva här längre känner jag, jag jobbar ju heltid och när jag kommer hem är det Nicole och Thomas som gäller!


Här kommer lite bilder iaf!

      

    

  '

     

     

    

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards