Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under december 2011

Av Jennie - 31 december 2011 13:48






Här kommer en bildbomb från vår Teneriffaresa!
Har inte hunnit skriva om bilderna, så fråga om ni undrar något!




   

   

   

   

       

 

     

   

   

   

 

     

               

 

       

                   

   

   

    

   

 

                           

 

   

   

             

   

       


   

             

     

                           

     

       

Av Jennie - 31 december 2011 13:04

Gott nytt år allesammans!


2011 har varit ett händelserikt år, mycket har hänt och det bästa har ju bara blivit bättre!


Jag har tex gått från att må riktigt dåligt till att må riktigt bra,  jag har börjat jobba på en ny avdelning med

härliga kollegor och barn,

vi har börjat med renoveringen av huset så smått,

vi har varit på en 10 dagars härlig solsemester på Teneriffa,

samt mycket mycket mer!


Ikväll firar vi tillsammans med våra vänner som vanligt,

Nicole är spänd på pang i luften som hon varit lite rädd för på senaste tiden..vi får väl se hur det går!


I övrigt kan vi ju meddela att vår stora tjej lämnat alla sina nappar till tomten nu,

och det går superbra!!!

Vi är såklart otroligt stolta över henne!




Just nu håller jag på att ladda upp bilder från Teneriffaresan, räknar med att lägga ut dom i eftermiddag eller imorgon!


Av Jennie - 24 december 2011 08:00

 

Av Jennie - 18 december 2011 09:15

Godmorgon!

Idag är det fjärde advent, och jag funderar på om jag inte borde köpa julklappar idag..

Julafton om mindre än en vecka och jag har inte köpt någon julklapp, varför vara ute i god tid??


Jag har en hel bunt foton som jag tänkte lägga upp med, men det kanske blir en mellandagsgrej!


Nu ska jag väcka Thomas och Nicole!!



So long!



 

Av Jennie - 13 december 2011 20:31

tillägg i önskelistan..

 
Av Jennie - 11 december 2011 21:27

Ursäkta att det ekar här inne, jag får inte timmarna att gå ihop!

Det funkar riktigt dåligt att blogga via sms/mms, vet inte hur många mms jag skickat iväg(och betalat!!) men får tillbaka att tjänsten inte är tillgänglig! STÖRIGT!


Iaf.. har förstått att alla inte är lika sega som mig på att köpa julklappar, jag har fått frågan ett bra tag nu vad Nicole önskar sig av tomten och jag har svarat att önskelistan kommer.. FÖRLÅT att jag är segare än kola!



  • Badskum
  • Större badbalja
  • Cykelhjälm
  • Docka av Barbietyp
  • Kläder till sina dockor(Hon har Skrållan, sen ett par olika dockor i mindre storlekar)
  • Tågbana
  • Pluppar/peggar eller vad det nu kallas, såhär ser dom ut-->Peggar
  • Målarfärger (INTE vattenfärger)
  • Staffli
  • Miniskidor, typ dessa-->Skidor
Ja, det var väl vad jag kom på just nu, men hon blir ju glad för vad som helst!!!
(Hon fick supermycket lera i födelsedagspresent så det vill hon inte ha!)
Tänkte lägga upp semesterbilderna snart, men här kommer iaf en!
 

Nu är det hög tid att ta hand om klädberget på min säng så jag kan lägga mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards