Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennie - 28 maj 2010 23:30

Nu har vi varit hemma sen i söndagskväll så det är väl på tiden att jag lägger upp lite bilder?

Thomas är i stan med Andreas och Nicole sover så jag känner inte att jag har något bättre för mig ändå!


   

   

     

     

     

 

   

   

     

               

             

       

   

   

   

 

   

           

         

 

   

    



Nu ska jag gå och lägga mig!

Lägger till bildtext imorgon, eller när jag har tid!


Av Jennie - 21 maj 2010 10:53

Idag regnar det, passar oss bra eftersom vi nu lämnar Pula och kör mot Salzburg där vi ska sova inatt! Imorgon kör vi upp mot Hamburg och vi har tänkt handla lite öl och vin på vägen dit.. Nu vet ni!

 
Av Jennie - 19 maj 2010 19:35

Hej! Ville bara skriva att vi är i Kroatien och det är helt underbart! Vi bor i en lägenhet precis vid havet Mao härlig utsikt! Nu sitter vi på restaurangen och väntar på maten.. lägger in bilder när vi kommer hem!

 
Av Jennie - 18 maj 2010 15:31

test!

 
Av Jennie - 12 maj 2010 21:30

Jag var på Stadium igår och provade ett par skor, men vet inte vilken färg jag vill ha.

     

Funderade på att köpa de vita & de svarta, men de röda var rätt coola med, dilemma!


Vad tycker ni?

***










Sitter med hörlurar och lyssnar på Anouk, älskar hennes röst!

En av mina absoluta favoriter är "Lost", den ger mig gåshud!

Hon spelar i min underbara stad Amsterdam den 4 juli men det är slutsålt, såg dock på hennes sida nu att det blir en extrakonsert den 10 juli!

 

Då kan jag inte, Thomas fyller 30.

Suck, kommer jag någonsin få se denna sångerska igen!?



Ikväll saknar jag Holland enormt(som om det inte märks kanske?)

Jag saknar visserligen alltid Holland, mer eller mindre.

Den tiden jag bodde där kommer jag ALDRIG glömma, underbara minnen!

Självklart var det inte en dans på rosor alltid, men det är livet aldrig, oavsett var man bor!



Nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa i min bok,

"Jag är wanted" .

 



GODNATT!


Av Jennie - 7 maj 2010 10:30

Nu var det allt längesen jag uppdaterade, har helt enkelt annat för mig om dagarna!

Nu sover dock både Nicole och Thomas så jag passar på att lägga upp lite bilder!

Thomas har varit uppe nästan hela natten, han har fått maginfluensa..hoppas jag och Nicole klarar oss!



Här kommer lite bilder!

    

   

 

     

     

     

     

 

     


Avslutar med en fredagslista som jag snott från Sandra!


Humör: Trött, men jag kommer snart igång!
Gjort: Handlat nyponsoppa till sjuklingen, badat Nicole.
Planer: Åka till crossen med Nicole och passa Doglas.
Ser på: Min skruttiga dator..
Lyssnar på: Radio 358(Holländsk kanal)
Äter: Inget, åt frukost för 1 timme sen.
Bästa: Det är bara EN vecka tills vi sitter i bilen på väg till Kroatien!!
Sämsta: Vädret och att Thomas är sjuk..
Väder: Mulet, regnet hänger i luften..runt 8-10 grader..




Nu ska jag ta en dusch och sen är det lunchdags för Nicole!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards