Familjen Novin/Svendler Larsson

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Bildbomb!

Av Jennie - 7 maj 2010 10:30

Nu var det allt längesen jag uppdaterade, har helt enkelt annat för mig om dagarna!

Nu sover dock både Nicole och Thomas så jag passar på att lägga upp lite bilder!

Thomas har varit uppe nästan hela natten, han har fått maginfluensa..hoppas jag och Nicole klarar oss!



Här kommer lite bilder!

    

   

 

     

     

     

     

 

     


Avslutar med en fredagslista som jag snott från Sandra!


Humör: Trött, men jag kommer snart igång!
Gjort: Handlat nyponsoppa till sjuklingen, badat Nicole.
Planer: Åka till crossen med Nicole och passa Doglas.
Ser på: Min skruttiga dator..
Lyssnar på: Radio 358(Holländsk kanal)
Äter: Inget, åt frukost för 1 timme sen.
Bästa: Det är bara EN vecka tills vi sitter i bilen på väg till Kroatien!!
Sämsta: Vädret och att Thomas är sjuk..
Väder: Mulet, regnet hänger i luften..runt 8-10 grader..




Nu ska jag ta en dusch och sen är det lunchdags för Nicole!

 
 
Sandra

Sandra

8 maj 2010 14:32

Lika fina bilder som alltid :D

http://aronssonsandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 16 juli 2013 17:51

Hädanefter kommer jag att skriva på denna adressen istället :   http://famnovin.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 juli 2013 06:56

Oh va arg jag är...suttit i 15 min och skrivit...tror ni inte att det strula när jag skulle lägga till en bild så allt försvann?!?inte direkt första gången som denna appen strular! ...

Av Jennie - 8 juli 2013 20:41

Var på mvc imorse, bebisen mår som vanligt bra och har fixerat sig nu. Det är 3,5 vecka kvar till beräknad förlossning dock, men jag blir ju såklart inte ledsen om hon skulle få för sig att titta ut tidigare!       http://hd.se/skane/2013/07/...

Av Jennie - 4 juli 2013 08:29

Jag ligger i sängen och mornar mig...och väntar på att Nicole ska Vakna..Hon brukar bli så himla ledsen när man går ner innan hon vaknat..Vaknar hon inte innan jag är klar med detta inlägg kommer jag dock trotsa hennes vilja!I eftermiddag kommer Nico...

Av Jennie - 2 juli 2013 20:36

Halvsitter i sängen tillsammans med Nicole och kollar på Micke och Molle.. Jag har varit och vattengympat ikväll..skönt! Det var bara jag och 5 medelålders kvinnor där...hehe.. Nu är det mindre än 1 månad kvar till beräknad förlossning....längt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards