Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie - 20 oktober 2010 11:45

Jag vet att jag för ca en månad sedan sa att jag skulle uppdatera bloggen med bilder från Nicoles kalas, det hann jag inte med helt enkelt!

Jag ska bättra mig, men tiden går så otroligt fort nuförtiden!

Jag hoppas på att jag får bättre ntid nu när jag är föräldraledig igen, ska vara hemma till Nicole börjar på dagis(ja, så kallar jag det trots att jag jobbar på förskola själv)

Nicole har fått plats på Raketens förskola som ligger här i närheten, och där går även bästisen Ella, kanske Elsa söker plats där med??


Nu ska jag fortsätta städa här hemma, om ett tag kommer mormor hit och passar Nicole för jag ska på ansiktsbehandling, livet som hemmafru är inte alls dumt!

Tror vi tar oss ner till stan så fort Nicole vaknar från sin middagsvila, det är kungligt besök i stan, får man ju inte missa!!!


Avslutar med två bilder från igår när Nicole var med mig hos min hudläkare.

Snurrstolen var  SÅ kul!

   


Jag lovar igen att jag ska bättra mig och lägga upp bilder på vår tokfis!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards