Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennie - 25 juli 2012 21:01

Ser att bilderna från tåget inte kom med igår... Riktigt dålig uppkoppling hela resan...
Här kommer ett gäng bilder från tågresan!

Av Jennie - 24 juli 2012 12:28

Nu är vi på väg till Öland!
Jag och Nicole åker tåg, och Thomas kommer med bil på torsdagmorgon!

Om 2,5 timme är vi framme i Kalmar, där hämtar förhoppningsvis Andreas oss!

Mer bilder kommer säkert under resans gång!

Av Jennie - 24 juli 2012 12:23

Nu är vi på väg till Öland!
Jag och Nicole åker tåg, och Thomas kommer med bil på torsdagmorgon!

Om 2,5 timme är vi framme i Kalmar, där hämtar förhoppningsvis Andreas oss!

Mer bilder kommer säkert under resans gång!

Av Jennie - 22 juli 2012 21:08

Idag har vi varit på Louisiana och kollat på konst, riktigt kul!

Kräftskivan igår var lyckad, förutom att dom kräftorna Thomas hade var något fel på.. Det var som maskar i som.... Äckligt!!!

Av Jennie - 21 juli 2012 14:58

Nu är vi på väg till Ängelholm för att lämna Nicole hos mormor och morfar, sen ska vi till Munka Ljungby på kräftskiva!

Igår köpte Thomas en kebab i bröd, men Nicole åt halva så idag fick hon en egen som hon mumsar på nu på tåget!

Av Jennie - 20 juli 2012 18:35

Idag har vi haft besök av våra grannar, Martin, Helena, Agnes och Thea.. Thea är lika gammal som Nicole och Agnes 2år äldre och de har så kul ihop!

Idag bjöd vi på rabarberpaj med vaniljvisp, jag syndade och åt lite paj.. Har varit så sjukt duktig hela veckan så en liten bit kan jag vara värd!

Nicole och jag har bakat muffins med strössel på....men Nicole åt glass precis innan bakningen så de får bli lördagsgodis istället!



Nu har vi fredagsmys i soffan, Nicole äter fiskpinnar och kollar på pippi!


Av Jennie - 19 juli 2012 21:58

Tårtan/kakan blev lyckad, inte alls som jag tänkte men snygg och god!
Efter att vi fikat så åkte vi allihopa till väla, jag kom hem med ett par jeans och ett linne!
Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad och kollar på film..
Imorgon kommer våra grannar på besök, det får bli ett bakverk som jag får hoppa över att äta, eller så gör jag en ny marängtårta :-)

Av Jennie - 19 juli 2012 09:12

Igår var vi i Rydebäck och hälsade på Johan, Caroline och Ella! Tjejerna har saknat varandra, det märktes!!

Idag kommer min holländska familj hit, eller 3/5 av den iaf! Jan är kvar i Holland och Ilse är på sitt sommarjobb.
Eftersom jag är på diet nu så har jag bakat en lchf-marängtårta, ska bli spännande att se om den är ätbar :-)
Vi har ju frysen full av kanelbullar om det skulle krisa, då får jag lyxa med vaniljkvarg med kanel i!
Angående dieten, jag fick helt enkelt nog av mina 7kg som inte ska vara på min kropp! Så nu kör jag hård diet, massa promenader och träning i gymmet.. Denna gång SKA det gå!

Nu ska jag väcka Thomas, Nicole och jag har varit uppe sen lite i 7! Minns knappt när Nicole var uppe så tidigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards