Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennie - 31 augusti 2011 22:48

Snart fyller ju trollungen 2 år och det kommer frågor vad hon önskar sig..

Jag tänkte uppdatera bloggen imorgon med en önskelista, som sedan kommer att fyllas på efterhand så håll utkik här!!


Nu ska jag sova, borde jag redan gjort men det är alltid så svårt att komma i säng i tid!

Godnatt!

 

Av Jennie - 27 augusti 2011 08:59

Idag vaknade vi av åskan, det var ingen paus mellan dånen!

Det skakade i fönsterna och jag var faktiskt rädd, Nicole var helt oberörd vilket var skönt!


Jag och Nicole gick upp vid 7 och har haft en riktigt mysig morgon; vi har pusslat, lekt med hennes städsaker, kollat Emil(favoriten) och bakat scones som nu är redo att skjutsas in i ugnen!


Idag ska Nicole till frissan och bli klippt, ska bli spännande att se hur det går!

Vi får ta bild före och efter besöket!

Tidigare har ju jag klippt henne själv, men det var när man kunde muta henne med glass och Pippi. Den mutan gör inte henne stillasittande längre tyvärr!


Nu ska vi sätta in scones i ugnen och sätta på äggvatten på spisen, sen får vi väcka pappan som fortfarande sover!


Ha en bra lördag mina vänner!

 



Av Jennie - 25 augusti 2011 21:15

Idag har Nicole blivt hämtad av farfar, hon ska sova där inatt och vara där imorgon. Mysigt!

Thomas är på fotboll ikväll så jag har en helmysig egenkväll. Bryr mig bara om mig själv! 


Jag håller på att sortera bilder som ska in på bloggen, nu har jag bara augusti kvar eftersom jag nu lägger in julibilderna!   

    

 

     

     

       

 

     

 

 

         

   

                   



   

                                            

               

           

         

   

 

   

   

     

 

     

   


Av Jennie - 21 augusti 2011 23:19

Nu börjar det närma sig, jag kanske till och med är i fas vid månadsskiftet!

När jag lagt in alla gamla bilder jag vill dela med mig av har jag en tanke på att börja blogga "vanligt" igen, dvs mer text och några bilder per inlägg istället för som nu, bara bilder.

Här är iaf juni månads bilder, håll tillgodo!


         

   

     

   

   

   

   

   

               

   

 

     

   

 

   

   

   

         

Av Jennie - 13 augusti 2011 13:40

Lika bra att smälla in Maj månads bilder med!

Varsågoda!


     

       

 

       

 

     

   

 

   

   

     

 

     

     

 

     

 

     

       

   

 

   

     

           

Av Jennie - 13 augusti 2011 09:19

Här kommer en hel drös bilder från April!!

     

 

 

   

       

 

     

 

 

 

         

       

 

                   

     

             

   

   

   

   

   

   

Av Jennie - 12 augusti 2011 21:56

Kanske borde jag ge bloggen lite uppmärksamhet igen?

Jag har som jag skrivit tidigare varken haft ork eller tid, men jag saknar att visa er alla hur vi har det om dagarna!


En vacker dag ska jag lägga upp en hel drös bilder från sist till nu, men det blir inte nu.



Nu ska jag spackla lite i hallen innan det är dags för sängen!

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards