Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennie - 24 februari 2012 11:20

Hej hopp!

Jag har spenderat denna veckan hemma då min sjukdom(Ulcerös Kolit) spökat som bara den!

Det började förra helgen med kramper och de blev fler och kraftigare under söndagen, så jag har ätit full dos av min medicin nu ett tag och det har gjort susen.

Idag har jag inte haft en enda kramp! Låt det få bli så nu!


I helgen hade vi besök av min bror Andreas och Nicoles kusin Sissel. På lördagen slappade vi bara och åt gott, hemmagjord pizza!

På söndagen tog vi en tur ner till stranden och sen turade vi, Sissel tyckte det var lite märkligt med röda korvar..


Andreas tog lite bilder och några av dem jag bjuder på här:

     




Nu är golvvärmen på plats och i helgen ska spångolvet läggas ut, sen ska jag skrapa färdigt tapeterna!

Vi har dessutom (nästan) valt säng nu, oooo vad jag längrar efter att lägga mig i vår nya fräscha säng! 



Herregud va häftigt namn vår nya prinsessa har!

ESTELLE!

(tyckte dock att Kungen sa Istelle, vilket hade varit ännu bättre)





Nu ska jag göra lite nytta! 

Ha en underbar helg!

Av Jennie - 5 februari 2012 11:00

Jag funderar på att inte ha kvar min blogg här på Bloggplatsen!


Flera gånger har jag mailat dem angående deras app som de skulle lansera i oktober..men inget svar får jag!!!

Jag vill gärna kunna blogga från mobilen men jag finner INGEN info om den där appen!


Såhär står det när man loggat in:


"Android och iPhone-app under oktober
Många har efterfrågat en Bloggplatsen-app för att enklare kunna blogga från sin mobil. Vi är i slutskedet av utvecklingen av vår app och kommer lansera den både för Android och iPhone-telefoner under oktober." 

Riktigt störigt att man inte kan få någon hjälp med detta!!!!!!


---------------------------------------------------------------------------

Nog om det nu...

Jag och Nicole ska ge oss iväg nu och köpa en ny cykelhjälm till henne, den hon har är alledes för liten!


Slänger in en hög bilder från Januari först!

 

     

   

   

   

     

     

     

Ha en underbar söndag allihop!!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards