Familjen Novin/Svendler Larsson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Byta adress??

Av Jennie - 5 februari 2012 11:00

Jag funderar på att inte ha kvar min blogg här på Bloggplatsen!


Flera gånger har jag mailat dem angående deras app som de skulle lansera i oktober..men inget svar får jag!!!

Jag vill gärna kunna blogga från mobilen men jag finner INGEN info om den där appen!


Såhär står det när man loggat in:


"Android och iPhone-app under oktober
Många har efterfrågat en Bloggplatsen-app för att enklare kunna blogga från sin mobil. Vi är i slutskedet av utvecklingen av vår app och kommer lansera den både för Android och iPhone-telefoner under oktober." 

Riktigt störigt att man inte kan få någon hjälp med detta!!!!!!


---------------------------------------------------------------------------

Nog om det nu...

Jag och Nicole ska ge oss iväg nu och köpa en ny cykelhjälm till henne, den hon har är alledes för liten!


Slänger in en hög bilder från Januari först!

 

     

   

   

   

     

     

     

Ha en underbar söndag allihop!!






 
 
Ingen bild

Thomas

6 februari 2012 16:33

Ja, byt mot något mer modernt, bloggplatsen suger :)

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

15 februari 2012 12:58

Vilken massa fina bilder!

Sv: ja alla hjärtans dag i skolan var sådär.. jäkla rosor...

http://lillgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 16 juli 2013 17:51

Hädanefter kommer jag att skriva på denna adressen istället :   http://famnovin.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 juli 2013 06:56

Oh va arg jag är...suttit i 15 min och skrivit...tror ni inte att det strula när jag skulle lägga till en bild så allt försvann?!?inte direkt första gången som denna appen strular! ...

Av Jennie - 8 juli 2013 20:41

Var på mvc imorse, bebisen mår som vanligt bra och har fixerat sig nu. Det är 3,5 vecka kvar till beräknad förlossning dock, men jag blir ju såklart inte ledsen om hon skulle få för sig att titta ut tidigare!       http://hd.se/skane/2013/07/...

Av Jennie - 4 juli 2013 08:29

Jag ligger i sängen och mornar mig...och väntar på att Nicole ska Vakna..Hon brukar bli så himla ledsen när man går ner innan hon vaknat..Vaknar hon inte innan jag är klar med detta inlägg kommer jag dock trotsa hennes vilja!I eftermiddag kommer Nico...

Av Jennie - 2 juli 2013 20:36

Halvsitter i sängen tillsammans med Nicole och kollar på Micke och Molle.. Jag har varit och vattengympat ikväll..skönt! Det var bara jag och 5 medelålders kvinnor där...hehe.. Nu är det mindre än 1 månad kvar till beräknad förlossning....längt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards