Familjen Novin/Svendler Larsson

Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Godförmiddag!

Av Jennie - 9 april 2010 09:00



Humör: Pigg och glad!

Gjort: Promenerat, tvättat, ätit frukost
Planer: Lite snabbstäd,en runda på stan,åka till Ängelholm
Ser på: Laptopen
Lyssnar på: Nicole, ingen radio igång för ovanlighetens skull!
Äter: Inget
Bästa: Min nya tele skickas nästa vecka!
Sämsta: Min käke är fortfarande låst
Väder: Mulet, dock väldigt skönt promenadväder!

 

          




För mig är det förmiddag, jag vaknade 5.30 och kunde inte somna om.

Vid 6 gick jag upp och klädde på mig, drack en proteinshake och sen gav jag mig ut på en 50 minuters promenad. Skönt att promenera så på morgonen, bara ett fåtal personer man möter som är på väg till jobbet eller ute med hunden.

Jag lyssnar på min bok när jag går så man går ju gärna en omväg för att få lyssna lite extra!

När jag kom hem hade Thomas och Nicole precis vaknat så jag gick upp och myste lite i sängen med dom!

Efter blöjbyte och välling så åt jag frukost, filmjölk med linfrön, krossat knäckebröd, russin och havregryn. Gott!!!

Nu har jag precis hängt tvätt och ska gå upp och lägga Nicole.

Planer för helgen???

 
 
Sandra

Sandra

10 april 2010 21:38

Skönt att komma ut och gå, helt underbart! hihi kram

http://aronssonsandra.blogg.se

 
Melanie

Melanie

13 april 2010 11:25

Tack, vad snäll du är:) Så roligt att höra! Hoppas allt är bra med dig och din lilla tjej! Verkligen härligt med promenad direkt på morgonen sådär, då får man energi för hela dagen sen. Spec härligt i detta vädret:) Kram!

http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 16 juli 2013 17:51

Hädanefter kommer jag att skriva på denna adressen istället :   http://famnovin.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 juli 2013 06:56

Oh va arg jag är...suttit i 15 min och skrivit...tror ni inte att det strula när jag skulle lägga till en bild så allt försvann?!?inte direkt första gången som denna appen strular! ...

Av Jennie - 8 juli 2013 20:41

Var på mvc imorse, bebisen mår som vanligt bra och har fixerat sig nu. Det är 3,5 vecka kvar till beräknad förlossning dock, men jag blir ju såklart inte ledsen om hon skulle få för sig att titta ut tidigare!       http://hd.se/skane/2013/07/...

Av Jennie - 4 juli 2013 08:29

Jag ligger i sängen och mornar mig...och väntar på att Nicole ska Vakna..Hon brukar bli så himla ledsen när man går ner innan hon vaknat..Vaknar hon inte innan jag är klar med detta inlägg kommer jag dock trotsa hennes vilja!I eftermiddag kommer Nico...

Av Jennie - 2 juli 2013 20:36

Halvsitter i sängen tillsammans med Nicole och kollar på Micke och Molle.. Jag har varit och vattengympat ikväll..skönt! Det var bara jag och 5 medelålders kvinnor där...hehe.. Nu är det mindre än 1 månad kvar till beräknad förlossning....längt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards