Familjen Novin/Svendler Larsson

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Full rulle!

Av Jennie - 14 april 2010 09:15

Nu var det ett tag sen igen, har varken tid eller ork att uppdatera oftare.



I fredags åkte jag och Nicole tåget upp till Ängelholm, som vanligt var det en superglad tjej jag hade med mig på tåget som skulle prata med allt och alla!


När vi kommit hem till mina föräldrars hus och släppt ut Doglas, hämtat in post och Nicole hade ätit lite så gick vi bort till Coop och handlade till kvällsmaten.

Thomas kom vid 18tiden och vi åt och sen gjorde vi något vi aldrig gör, vi zappade på tvn tills vi hittade en film som vi tittade på!


På lördagsförmiddagen kom Andreas och Christine och lämnade Sissel och Knut som vi skulle passa till söndagen.

Vi lunchade lite med barnen och sen gick vi ut på en promenad, helt plötsligt var vi en storfamilj med en enkelvagn och en dubbelvagn!

Vi gick till Netto och köpte lördagsgodis, dom fick plocka själva vilket resulterade i att vi hade hur mkt som helst och framför allt mestadels smarties. Hehe.


Vi fick besök av Pidde på eftermiddagen,trevligt!!

På kvällen efter att Knut lagt sig åkte jag och Sissel till videobutiken och hyrde film, mycket spännande! Vi hyrde "Upp", det var rätt bra!


På söndagen var vi ute och lekte i trädgården på förmiddagen och under tiden vi höll på att fixa lunch somnade Knut i soffan!


Efter lunchen blev barnen hämtade och vi körde hem till Helsingborg och kollade fotbollen på tv, vinst till HIF som nu är uppe i serieledning!


I måndags var vi på Hustomtens förskola och hälsade på, verkade superbra där så det får blir vårt förstaval. Nu ska vi bara komma överens om hur vi ska vara hemma i höst eftersom Nicole inte ska skolas in förrän i januari.

Jag vill gärna vara hemma längre, kanske till slutet av oktober, men Thomas vill ju också det så vi får väl se..


På kvällen var jag på crossen, det var crosskola och det behövdes folk i kiosken så jag (och Nicole) hjälpte till!


Igår tränade jag lite på förmiddagen när Nicole vilade, jag hann även med att dammsuga+torka alla golv innan hon vaknade! 

På eftermiddagen åt Nicole ute i solen, mysigt, sen gick vi till affären och köpte sallad och Singoallakex.

På kvällen hade jag Me&I-träff här hemma, det var trevligt! Emma,Caroline,Jessica och mamma kom hit, kul att träffas som vanligt!

Såklart blev det en del shopping, och som värdinna hade jag lite rabatt, NICE! 


Nu ska jag lyfta över en sovandes Nicole till vagnen och ge mig ut i det härliga vädret!

 
 
Ingen bild

Mamma

14 april 2010 20:57

Tack för en trevlig kväll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 16 juli 2013 17:51

Hädanefter kommer jag att skriva på denna adressen istället :   http://famnovin.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 juli 2013 06:56

Oh va arg jag är...suttit i 15 min och skrivit...tror ni inte att det strula när jag skulle lägga till en bild så allt försvann?!?inte direkt första gången som denna appen strular! ...

Av Jennie - 8 juli 2013 20:41

Var på mvc imorse, bebisen mår som vanligt bra och har fixerat sig nu. Det är 3,5 vecka kvar till beräknad förlossning dock, men jag blir ju såklart inte ledsen om hon skulle få för sig att titta ut tidigare!       http://hd.se/skane/2013/07/...

Av Jennie - 4 juli 2013 08:29

Jag ligger i sängen och mornar mig...och väntar på att Nicole ska Vakna..Hon brukar bli så himla ledsen när man går ner innan hon vaknat..Vaknar hon inte innan jag är klar med detta inlägg kommer jag dock trotsa hennes vilja!I eftermiddag kommer Nico...

Av Jennie - 2 juli 2013 20:36

Halvsitter i sängen tillsammans med Nicole och kollar på Micke och Molle.. Jag har varit och vattengympat ikväll..skönt! Det var bara jag och 5 medelålders kvinnor där...hehe.. Nu är det mindre än 1 månad kvar till beräknad förlossning....längt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards