Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Jennie - 29 juli 2010 21:15

Då var det dags igen för lite nya bilder!

Vi har hunnit med en hel del sen sist.

Dessutom är det min sista vecka hemma nu, så jag vill utnyttja den tiden på bästa sätt!

Torsdag-söndag var vi och hälsade på morbror Andreas m fam på Öland där de nyss köpt hus, mycket mysigt och regnigt!

Tyvärr glömde vi kameran hemma så det blir inga bilder därifrån.

I måndags fixade och donade vi, och på kvällen kollade vi fotbollen på tv, HIF vann med 3-1.

I tisdags var mamma Jennie och mormor i Ullared och shoppade loss!

Igår var vi i Ekeby möbelaffär och kollade på en ny tv-möbel, hittade en som vi vill ha men vi ska bara bestämma oss om vilken färg!

På eftermiddagen/kvällen var vi hos Caroline, Johan och Ella. Där bjöds det på lek för flickorna och god mat och dricka till oss vuxna! Mysigt!

Idag har jag och Nicole varit i Hässleholm och hälsat på mormor som opererades i höften igår. Op hade gått bra och hon verkade väldigt pigg och kry för att vara nyopererad!


Nu ska jag baka rulltårta och sen kallar sängen!



 

 

   

 

             

 

     

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards