Familjen Novin/Svendler Larsson

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Irritation!!!

Av Jennie - 14 september 2011 21:28

Jag har försökt lägga upp augustibilderna igen, men varje gång så kommer dom huller om buller och vissa bilder kommer inte med alls! 

Nu kanske det hade gått bättre om jag inte alltid försökt när jag är övertrött, så jag tänkte kanske att jag ska ta mig lite tid i helgen och titta över det hela!


Igår var jag hemma från jobbet med mitt lilla troll!

Hon har varit lite hängig av och till  sen helgen men inget allvarligt, men i måndags när jag hämtade henne på förskolan hade hon extrabyxorna på sig för att hon bajsat ner sig..

hon hade även bajsat när jag kom så det första jag gjorde när vi kom hem var ju såklart att byta blöja. 

Då såg jag den värsta röda rumpan jag sett, den var typ blodigt sårig, och även ner på benen var det rött/sårigt.

Stackars Nicole hade ju riktigt ont, kan tänka hur mkt det sved!!  

Så igår fick hon gå utan blöja hela dagen i stort sett, den halvtimmen hon hade blöja på pga att vi skulle gå till affären grät hon oavbrutet och sa "AAJ"!!

Stackaren!

På kvällen var vi hos farmor och farfar och åt kvällsmat, dom åker till USA imorgon så vi var där och kramade hejdå!

Med hem från USA ska dom ha denna:

Hade jag fått bestämma helt själv hade dom dock haft med sig denna istället 





Idag har Thomas varit hemma med Nicole, och jag måste erkänna att jag tyckte det var väldigt vemodigt att vara på jobbet när jag fick dessa bilderna!

     

Dom skulle ha besök på eftermiddagen och bakade därför en sockerkaka, hur mysigt som helst och jag var tvungen att vara på jobbet och torka andras barns snor! 

(Nu är ju mitt jobb lite mer än att bara torka snor visserligen, men vissa dagar känns det som att någon öppnat en snorkran inne i deras näsor!)


Nu ska jag sova, skulle jag gjort för en timme sen tänkte jag!

Imorgon är en ny dag,med nya tag!


    

 
 
Ingen bild

Anonym

15 september 2011 00:12

Vilken superpappa Nicole verkar ha! (och mamma)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 16 juli 2013 17:51

Hädanefter kommer jag att skriva på denna adressen istället :   http://famnovin.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 juli 2013 06:56

Oh va arg jag är...suttit i 15 min och skrivit...tror ni inte att det strula när jag skulle lägga till en bild så allt försvann?!?inte direkt första gången som denna appen strular! ...

Av Jennie - 8 juli 2013 20:41

Var på mvc imorse, bebisen mår som vanligt bra och har fixerat sig nu. Det är 3,5 vecka kvar till beräknad förlossning dock, men jag blir ju såklart inte ledsen om hon skulle få för sig att titta ut tidigare!       http://hd.se/skane/2013/07/...

Av Jennie - 4 juli 2013 08:29

Jag ligger i sängen och mornar mig...och väntar på att Nicole ska Vakna..Hon brukar bli så himla ledsen när man går ner innan hon vaknat..Vaknar hon inte innan jag är klar med detta inlägg kommer jag dock trotsa hennes vilja!I eftermiddag kommer Nico...

Av Jennie - 2 juli 2013 20:36

Halvsitter i sängen tillsammans med Nicole och kollar på Micke och Molle.. Jag har varit och vattengympat ikväll..skönt! Det var bara jag och 5 medelålders kvinnor där...hehe.. Nu är det mindre än 1 månad kvar till beräknad förlossning....längt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards