Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Jennie - 13 oktober 2011 20:45

Jag är sjuk, jag hatar att vara sjuk!! 

Riktigt superförkyld och feber, usch va jag hatar detta!!!


Blir alltså inget hotellmys i helgen som planerat, riktigt trist!!
Thomas gav mig en eftermiddag i stan, middag på Gastro och en natt i ett superior-room på Hotell Helsingborg i födelsedagspresent och detta skulle ske nu på lördag. 

Vi skjuter på det och hoppas det sker snart!!



I tisdags var både jag och Thomas lediga från jobb för att åka till Kastrup och överraska farmor och farfar med att hämta dom.

Dom har varit hos Jesper, Meredy, Connor och Alex i USA i  nästan 4 veckor!

Det var riktigt kul att se deras miner när de såg oss, obeskrivligt!


Vi skjutsade dom hem och stannade kvar på middag innan vi åkte hem och kollade på fotboll. 

Det var ju EM-kval mellan Sverige och Holland, och alla vet ju vilket lag jag håller på. Dock är ju Oranje redan klara så det var kul att Sverige vann den matchen! 




Nu ska jag lägga mig igen och kolla på någon film!


Bjuder på några bilder först!


   


           


  

         

   

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards