Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Jennie - 5 juni 2010 09:04

Vilken sommar vi fått!

Härligt!

Nicole valde att vara klarvaken 6.30 idag så det var bara att gilla läget. Visserligen brukar hon acceptera att leka i vår säng ett tag, så kan man blunda en stund till, men idag valde jag att gå upp och låta Thomas sova ifred!


Jag har hunnit med att baka, packa Nicoles skötväska och gå en morgonpromenad i värmen!

Jag har linne och träningsbyxor på mig men det var alledes för varma kläder.


Idag ska jag och Nicole till crossen, det är serietävling och jag ska stå i kiosken. Vi cyklar dit efter frukosten tänkte jag, eller när Nicole vaknar för nu ligger hon ute i sin vagn och sussar sött.

Jag ska göra scones nu och väcka Thomas sen!


Avslutar med lite bilder, dels från när Nicole sov över hos farmor och farfar i helgen, och dels lite bilder på älskade Doglas som inte finns med oss längre.( Det var det mitt förra inlägg handlade om)

   

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards