Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Jennie - 20 juni 2010 20:30

Igår var vi nere i Köpenhamn.

Mysigt att bara gå en runda på Ströget, stanna och ta en kaffe och titta på folk och sen strosa vidare!

Vid 13-tiden gick vi till O`Learys på stationen och åt lunch och kollade på matchen, Holland - Japan.

 

Vi kollade bara första halvlek eftersom vi sen var tvugna att åka till Kastrup där vi skulle möta upp Jesper,Meredy, Connor och Alex!

Äntligen fick jag träffa Thomas bror med familj!

Dom bor i USA så det blir inte så ofta dom är i Sverige, och på dom 8½ åren jag och Thomas känt varann har vi inte lyckats träffas!

När vi tagit tåget till Helsingborg kom Pär (Thomas andra bror) ner och hämtade upp de/det som inte fick plats i vår bil och sen körde vi till farmor och farfar i Karstorp allihop!

Efter god mat och trevligt sällskap gav vi oss hemåt vid 20.30 tiden.

 


I fredags var jag ute med kiosktöserna, vi turade och sen avslutade vi med ett glas vin/drink på Stinsen. En mycket trevlig kväll må jag säga! Tack så mycket!


Idag har vi grejat i trädgården hela dagen, nu äntligen skäms jag inte för hur det ser ut hos oss!!

Jag gav upp när jag kände att min allergi tog över för mycket, men då var jag ändå klar med det jag hade tänkt göra!


Imorgon ska jag till Louise och göra vid mina naglar, det är verkligen HÖG tid för det!! Såhär kan det bara inte se ut!


Nu ska vi kolla på fotboll, dock är jag måttligt intresserad, jag bryr mig bara om grupp E!(som såklart har Oranje i toppen!)

   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards