Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Jennie - 18 januari 2012 12:25

Skulle tömma mobilkameran och hittade denna filmen fårn Teneriffa.

Nicole står på andra sidan bassängen och deltar i vattengympan!


 

Av Jennie - 18 januari 2012 11:13




Jag vaknade kl 8 av en hög smäll som kom utifrån, har ingen aning om vad det var och såg inget konstigt när jag tittade ut genom fönstret.

Jaja..


Igår var det besöksrekord på bloggen känns det som, kul!!!

Jag borde bli mer aktiv här men orken och tiden finns sällan tyvärr.



Jag mår lite sådär just nu, men det ska bli bra med det! Jag fokuserar inte på att dölja hur jag mår längre, så som jag gjorde för ett år sen.

Nej ärlighet vara längst, ju fler som vet hur jag mår desto lättare är det känns det som!


Nicole har sovit hos mormor och morfar inatt, T har jobbat i Jemsicken(Jönköping på Nicolespråk) så jag har varit helt själv hemma!

Verkligen behövligt med egentid, måste ta mig mer egentid!




Bilder från april 2011, testat lite i vårt bildprogram.


   

   



Läste nyss på HD.se att Francesco Schettino är Italiens mest hatade person just nu, ja det kan man ju förstå!

Känns som att han inte är så omtyckt i resten av världen heller för den delen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards