Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Jennie - 24 januari 2012 13:27

Jag har haft en lugn förmiddag, suttit i soffan och slökollat på Guldbaggegalan som jag spelade in igår.

Jag har även lagt in massa bilder från december på bloggen, varsågoda!


Som ni kunde läsa igår var jag hos doktorn och blev sjukskriven veckan ut. Känns skönt att få en vecka extra, så jag får rätt på sömn och oro lite innan jag har tider att passa igen!


Jag är sugen på att åka till Väla, men det känns inte helt ok när man är hemma från jobbet. Eller är det ok?? Vad tycker ni?? Jag är ju hemma pga min ångest/oro.. och detta medför att min sömn blivit lidande..  Inatt har jag dock sovit bra och känner mig hyfsat pigg, usch det är svårt hur man ska ställa sig till detta.


Iaf såg jag en söt onepiece till Nicole på Lindex som jag är lite sugen på!

Vad tycks?

 


Nej nu är det dags för bildvisning!


Första paketöppningen!  

            





   





Pepparkaksbak med kompisen Elsa! 


     

     

     

  


Julkortsfotografering!


          


 



       



JULAFTON!


                                             

     




Mellandagsfirande i Ronneby!  


     

   

Av Jennie - 24 januari 2012 08:37

Idag är det maskerad på dagis! Mamma o pappa sydde byxorna igår!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards