Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jennie - 2 mars 2010 15:16

..ja det har verkligen gått sådär.. jag har försökt! Men det bara vägrar funka, skit!


Igår var jag och Nicole inne i Stockholm och shoppade, fyndade en del till henne!

Vi hann med en lunch också med en kompis till mig,trevligt!

På kvällen pratade vi med pappsen via Skype, men Nicole var mest intresserad av tangenterna på datorn faktiskt. Hon tittade upp på skärmen då och då för att kolla så att pappa var kvar  



Nu sover skruttan och Andreas är på dagis och hämtar kusinerna.

Idag har vi varit i Södertälje på en liten shoppingrunda, men Andreas och Nicole stannade i bilen. Jag fyndade en mössa på rean, alltid något!

Det var en vansinnig liten tjej som väntade i bilen, inget morbror gjorde dög. Vi bestämde oss för att köra hem och Nicole fick en majskrok och sken upp, skitunge!!!


Jag har kameran och mobilen full med bilder, så det blir fotobloggande senare i veckan!



Hur är vädret hemma förresten??



Imorgon åker vi hem igen, tiden går fort...


Av Jennie - 2 mars 2010 14:55

En mjölk tack!

 
Av Jennie - 2 mars 2010 13:12


Jag är en nöjd liten tjej som precis ätit en majskrok.

När jag ansåg mig klar med det kladdade jag resten i bilstolen jag lånar, tack för lånet!

Ovido - Quiz & Flashcards