Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Jennie - 12 mars 2010 08:34

Jag läser ett par bloggar varje dag, en av dom är Sandras.

Varje fredag skriver hon en lista som jag tänkte tjuva mig till, hoppas det är ok Sandra?  



Humör: Lite stressad men ändå glad!
Gjort: Lagt i tvätt i maskinen, handlat och lagt Nicole.
Planer: Det blir tårtmakeri hela förmiddagen, eller iaf sålänge Nicole sover, sen kommer Doglas i eftermiddag.
Ser på: Min trasiga laptop.
Lyssnar på: Peter Lemarc på P4.
Äter: Inget just nu, men ska sätta tänderna i min nya favorit, Frökusar med kalkon och senap, om ett tag.
Bästa: Min förkylning är på väg att släppa!
Sämsta: Kan faktiskt inte komma på något
Väder: Mulet och liiiite duggregn, dock väldigt skönt promenadväder så i eftermiddag blir det en långpromenad med hund och barnvagn!

Ovido - Quiz & Flashcards