Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Jennie - 7 mars 2010 12:00

Just nu är brödet i ugnen, ska bli spännande att se hur det blir!

Jag har tagit ett recept och gjort om en massa, så jag har INGEN aning om det blir bra eller inte.


När brödet är klart ska jag och Nicole åka och hälsa på morfar som är på crossklubben.

Av Jennie - 7 mars 2010 07:56

Jag och Nicole är vakna, pappa sover gott! Orättvist livet är!

Precis som igår vaknade jag av min hosta och efter att ha legat vaken i 30 min hörde jag att Nicole började vakna lite så jag tog med henne ner.

Vi hade morgonmys i soffan och nyss gick vi upp och klädde på oss och nu kollar vi Vasaloppet!

I år är inte morbror Andreas med så det är inte lika intressant egentligen.

Nicole är däremot helt salig, många färger och dom rör sig fort, alltid lika kul ju!


Nu är det dags för frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards