Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie - 17 januari 2012 20:26

Jag har ju glömt att berätta att vårt kära ruckel var med i tidningen!

Kolla här: HD 


Rubriken är ju vad de på stadsbyggnadskontoret anser om vår planerade renovering. 

Jag tycker ju inte att nya fönster och puts skulle förstöra så mycket, mer göra att huset smälter in i vårt område. 

Antagligen tycket Mark- och miljödomstolen inte heller att det skulle vara någon förstöring av stadsbilden eftersom de dömde till vår fördel. 

Nu har stadsbyggnadskontoret som ni läste gjort en överklagan till Mark- och miljööverdomstolen, så nu väntar vi ett tag till... vi har ju väntat i snart 2 år så vad gör det om vi väntar ett tag till?




















Av Jennie - 14 januari 2012 20:57

Är det bara jag eller går veckorna otroligt snabbt??

Nicole går runt och säger att hon är två år, snart tre år.. ja snart har hon ju baskemej rätt den lilla fjompan!



Idag har Nicole varit hos Ann på Solo Hairdressing och blivit fin i håret!

 

   

Efter vi varit hos frissan så körde vi inom Flower Team för att kolla på lite blommor och inspiration, köpte 2 hjärtan som nu pryder vår fina hallmöbel!


När vi kom hem satte jag och Nicole igång med att skrapa elementet i matrummet, nu ska det äntligen målas om!


         



Hallhörnan utanför toaletten på nedanvåningen är nästan klar nu, bara lite småfix kvar!

       

Riktigt snyggt blir det tycker jag!

Nu ska det bara upp en tavla på väggen till höger, måste bara köpa en snygg ram!


Jag hittade en gardin som jag tycker passar i köket, men tyvärr höll inte T med om det så det blev inget köp.

Vad tycker ni???

 



Nu är det ovanvåningen som gäller, en dörr är redan igensatt och ska snyggas till lite, sen är det dags att riva upp golv, ånga tapeter som ska ner, lägga golvvärme, dra el, lägga golv, mm.. ja det är nog klart imorgonkväll? Haha..drömma kan man ju!



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok, nya tag imorgon då farfar kommer och hjälper oss!



Av Jennie - 10 januari 2012 21:37

Är det någon som läser här?

 
Av Jennie - 6 januari 2012 11:44

Det var en gång ett pepparkakshus......

 
Av Jennie - 6 januari 2012 09:20

visst ser Nicole ut att vara bebis? Nyårsafton 2011/2012!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards