Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Jennie - 22 februari 2010 20:45

Idag blir Nicole 5 månader, shit var tar tiden vägen??


Jag mår ruggigt illa just nu och Nicole är trött så vi ska faktiskt gå upp och lägga oss nu!

Imorgon blir det full rulle.

Först återbesök hos min doktor för nya prover, blä!

Sen ska vi ut och gå en massa så jag kan "fuska" lite på kvällen och äta gott när vi har besök av Thomas kompisar,

det är Champions Leauge tror jag!


Thomas bilar just nu något golv eller så i källaren, vi har varit och köpt en ny bilmaskin ikväll så han är som ett barn där nere!





Godnatt!!




Av Jennie - 22 februari 2010 09:30

Nicole somnade vid 22 igår, och ville inte ha mat förrän 7.15 Skönt om hon går tillbaka till den vanan igen.  


Nu har jag ätit frukost, efter att ha varit ute med Doglas i 40 minuter. Skönt att komma ut på morgonen!


Nicole ligger och sover sin förmiddagsvila i sin säng, hon har kommit in i så bra dagsrutiner nu och det känns skönt.


Själv ska jag städa undan lite här, är sugen på att baka något men har ingen aning om vad. Förslag???


Jag ska även tömma min mobil på foton, så det kanske kommer in lite bilder här sen.



        





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards