Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Jennie - 24 februari 2010 09:45

Eller?

Jag är svinigt trött idag, har huvudvärk och kramp i magen. SUCK!

Nicole har sovit bra, somnade gott i sin säng när vi hade gäster igår. Skönt!


Idag ska vi gå en långpromenad, tror det blir en tur till babyproffsen och så inom Nicoles morfar på vägen hem.

Det blir en lagom tur, det tar lite mer än en timme till babyproffsen, och sen en timme och 10 min från pappas jobb. Mellan affären och pappas jobb kanske det tar 20-30 minuter, med andra ord får jag bra motion idag!


Igår hade vi ju som sagt gäster här, eller rättare sagt Thomas hade gäster. Jessica hängde också med vilket var skoj för mig!

Eftersom jag varit ute på extra promenader igår unnade jag mig att äta lite chips, jag var för en gångs skull sugen på det nämligen!



Vi har börjat med lite nya rutiner till Nicole, vilket gör att hon vaknar tidigt. Tidigt för henne är runt 7.30-8 tiden så jag kan inte klaga.

Nu sover hon sin förmiddagsvila och jag pausar här..


4 dagar kvar tills vi åker!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards