Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Jennie - 23 februari 2010 16:34

Jag är trött, magen krampar, snön faller, JA, jag är NEGATIV till det mesta nu.


Nicole sover sött, hon är inte sig själv idag riktigt, vet inte vad som spökar.

Hon var iaf superduktig när vi var hos läkaren, satt där i sin vagn med nya favoritnallen i ett stadigt grepp.



På väg till affären



Nu vaknar Nicole hör jag, hon börjar alltid med att sträcka sig ett par gånger innan hon vaknar riktigt.

Mysunge!

Av Jennie - 23 februari 2010 10:45

Då har jag och Nicole precis kommit hem från min läkare, blev inga prover som jag trodde utan bara ett samtal. 

Inte mig emot!!!

Har iaf fått reda på hur läget ligger till och det är väl bara att acceptera antar jag!


På vägen hem gick vi en rejäl omväg, skönt med motionen!


Nu ska jag leka lite med Nicole innan det är dags för hennes lunch.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards