Familjen Novin/Svendler Larsson

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Jennie - 27 februari 2010 22:28

..tills jag och Nicole sitter på planet på väg till Stockholm!

Ska bli så kul att komma upp och hälsa på, var längesen jag var där!!


Ska bli spännande att se hur Nicole reagerar på flygningen, har preppat med banan och majskrokar i väskan och hennes Nijntje nyckelring.


Nu ska jag gå upp och leta fram Nicoles säng, det är duktigt över hennes läggtid, men sängen är begravd under alla Thomas kläder då vi håller på att flytta vår garderob!



Jag kommer säkerligen blogga uppe i Rönninge med, så vi hörs!

Av Jennie - 27 februari 2010 11:32

Nicole är rätt nöjd med sin vägg hon byggt, hon gör ett försök att göra tummen upp!

Vi är mycket stolta över hennes arbete!

 

Av Jennie - 27 februari 2010 11:00

Dessa vinglasen skulle jag vilja ha!

 

De kommer som ni ser från iittala.


Synd att man inte fyller år förrän i oktober!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards